Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz ewentualne wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, paragonem lub kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Cieplicka 156/2
58-570 Jelenia Góra
Zwrot towaru
Nie jesteś zadowolony z zakupu ? Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny do 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Warunkiem jest aby produkty zwracane były nienaruszone wraz z oryginalnym opakowaniem.
Cieplicka 156/2
58-570 Jelenia Góra
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.