Składanie reklamacji

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz ewentualne wady.

 

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, paragonem lub kopią faktury zakupu.

 

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

Cieplicka 156/2

58-570 Jelenia Góra

 

Zwrot towaru

 

Nie jesteś zadowolony z zakupu ? Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny do 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Warunkiem jest aby produkty zwracane były nienaruszone wraz z oryginalnym opakowaniem.

 

Cieplicka 156/2

58-570 Jelenia Góra

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.